ניקוי וחיטוי צנרת מים לטופס 4

ניקוי וחיטוי צנרת לטופס 4 – רק באמצעות גוף מוסמך

אופק מערכות בניין

ניקוי וחיטוי צנרת מים לטופס 4

ניקוי וחיטוי צנרת מים לטופס 4

המים הם דבר הכרחי, גם לשימוש פרטי וגם לתעשייה. את המים אנו מובילים בצנרת ממאגרי מים עירוניים לעבר המבנים השונים אשר יכולים להיות בתים פרטיים, בנייני מגורים ואפילו מבני תעשייה. הצנרת אשר מובילה את המים עלולה להיות מקור לזיהומים שונים ולכן ישנן תקנות מיוחדות המתייחסות לניקוי וחיטוי צנרת מים לטופס 4. 

מהו טופס 4

כידוע טופס 4, אשר מונפק על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, הוא טופס הכרחי לצורך אכלוס המבנה. על מנת לקבל את הטופס יש לעמוד בתקנות שונות ולהציג אישורים מגורמים מוסמכים אשר מבטיחים לוועדה המקומית לתכנון ובנייה כי המבנה בטוח לשימוש. לא מדובר אך ורק בצנרת מים אלא  גם בדברים נוספים, כולם בעלי אותה החשיבות. 

מהו אישור ניקוי וחיטוי צנרת מים לטופס 4 

על מנת לקבל טופס 4 (במקרה שבו נדרש ניקוי וחיטוי צנרת המים לטופס 4), יש לבצע את פעולות הניקוי והחיטוי אך ורק באמצעות מי שהוסמך לכך. ביצוע חובבני של ניקוי וחיטוי צנרת מים לטופס 4, יכול לגרום כשלום התהליך והשארת המזהמים בצנרת אספקת המים. לכן התהליך של חיטוי וניקוי צנרת המים מתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ע"י משרד הבריאות ורק הם יכולים לתת אישור המוכר על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. 

לצורך קבלת טופס 4 יש צורך לוודא שהמאגר נקי ומחוטא לפני שימוש הדיירים חברת אופק מערכות מתמחה בתחום בדיקות איכות מים וביצוע ניקוי וחיטוי לצנרת ומאגרי מים לבניינים ומשותפים וגם לבתים פרטיים . לחברת אופק מערכות הידע, הניסיון, ההכשרה והכלים הדורשים לבצע עבודות מסוג זה.

ניקוי וחיטוי למה נועד

בצנרת המים עלולים להיות זיהומים שונים אשר בסופו של דבר, אם לא מטפלים במקור הבעיה, הם יגיעו למי השתייה שלנו. אסור לזלזל במיקרואורגניזמים אשר חיים במי השתייה, אלו עלולים להיות מקור למחלות שונות, הקאות ושלשולים. אותם מיקרו אורגניזמים הם בלתי נראים לעין ואינם משפיעים על צבע המים או טעמם. כך שאנו עלולים להכניס אותם לגופינו ומבלי להיות מודעים לכך. 

ניקוי וחיטוי צנרת לטופס 4 

התהליך של ניקוי וחיטוי צנרת מים לטופס 4 הוא תהליך מורכב המתבצע אך ורק על ידי מי שהוסמך לכך, מי שלא הוסמך לכך אינו יכול להפיק אישור עבור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה והוא גם מסכן חיי אדם. תהליך הניקוי והחיטוי דורש ידע מקצועי, ציוד מיוחד ושימוש בחומרים כימיים אשר עלולים להיות מסוכנים בעת שימוש לא נכון ולא אחראי. עבודה חובבנית אשר אינה כוללת ניקוי יסודי תגרום להופעה חוזרת של המזהמים במהרה. 

את התהליך יש לבצע גם לצורך ניקוי וחיטוי צנרת לטופס 4, בהתאם לתקנות כגון ולא נעשה שימוש בקו המים מעל חודש או תיקון קו פגום וכמובן אספקה מים ראשונית בקו אספק המים, רק כך תוכלו לשמור על בריאותכם ולהימנע מחשיפה למחלות וזיהומים שונים עשוים עשויים להימצא בצינורות המים. 

אם אתם זקוקים לניקוי וחיטוי צנרת מים לטופס 4, יש לכם אל מי לפנות. חברת אופק מתמחה בתחום זה של חיטוי צנרת מים, כמו גם חיטוי מאגרי מים גם בבניין ושותפים וביצוע בדיקות איכות ודגימת המים גם בבניין משותף וגם בבית פרטי. החברה פועלת לפי התקנים ובהתאם להוראות משרד הבריאות והיא עושה זאת ללא פשרות. 

חברת אופק תבדוק את סוג הצנרת ואורך הקן ותתאים את שיטת הניקוי וחומרי הניקוי בהתאם לצורך ולפרמטרים השונים שיש. ניקוי וחיטוי הצנרת הוא תהליך אשר כולל בדיקה יסודית של הצנרת לכל מקור אשר יכול לאפשר מזהמים. 

אנו מזמינים אתכם להיעזר בשירותים המקצועיים של חברת אופק מערכות. אנו נבצע עבורכם את ניקוי וחיטוי הצנרת לטופס 4 ונסייע לכם לשמור על בריאותכם.

קרא עוד בנושא :